سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

ریگ رایگان شخصیت‌های سه‌بعدی با ابزار Reallusion AccuRig

ابزار Reallusion AccuRig
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 9 شهریور 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

ابزار Reallusion AccuRig که به تازگی منتشر شده، در حقیقت امکان جدیدی است که ریگ خودکار شخصیت‌های سه‌بعدی را به صورت رایگان فراهم می‌کند. در ادامه مطلب به توضیحات کاملی در این باره می‌پردازیم که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مازستا همراه باشید.

ابزار Reallusion AccuRig

ابزار Reallusion AccuRig به طور کامل ریگ تمام بدن و انگشت‌ها را برای شخصیت‌های دوپا تولید می‌کند و از آن‌ها در قالب FBX و USD برای استفاده در برنامه‌های DCC و موتورهای بازی مانند Blender، Cinema 4D، Omniverse، Unity و Unreal Engine خروجی می‌گیرد.

این نرم افزار جایگزینی برای ریگ رایگان خودکار Mixamo از ادوبی (Adobe) است. AccuRig یا به عنوان نام کامل آن، ActorCore AccuRIG، همتای Reallusion برای کاراکترهای خودکار موجود با Mixamo، کتابخانه آنلاین رایگان شخصیت‌های سه‌بعدی و کلیپ‌های حرکتی است.

ابزار Reallusion AccuRig

این نرم افزار برای استفاده با ActorCore، کتابخانه آنلاین خود Reallusion از شخصیت‌ها و حرکات سه‌بعدی طراحی شده است که برخی از آن‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند؛ اما، همچنین می‌توانند به طور مستقل نیز استفاده شوند.

تولید خودکار ریگ تمام بدن و دست‌ها برای شخصیت‌های دوپا

گردش کار در AccuRig با وارد کردن یک کاراکتر دوپا در قالب OBJ یا FBX آغاز می‌شود. Reallusion توصیه می‌کند که شخصیت‌ها باید حالت T یا A-Pose باشند؛ از جمله نوع با مچ‌های خمیده که اغلب در اسکن‌های سه‌بعدی یافت می‌شود؛ اگر چه AccuRig سعی می‌کند شخصیت‌ها را در ژست‌های سفارشی جاسازی کند.

همچنین امکان وارد کردن کاراکترها با مش‌های متعدد نیز وجود دارد: به عنوان مثال، برای لباس یا وسایل. سپس این نرم افزار به طور خودکار یک ریگ استاندارد 19 مفصلی تمام بدن را به کاراکتر اختصاص می‌دهد و کاربران می‌توانند با کشیدن نشانگرها به اطراف در نمای دید، نسبت مفاصل فردی را سفارشی کنند.

ریگ‌های دست نیز با گزینه‌ای برای تولید یک ریگ با حداکثر پنج انگشت، به طور جداگانه تولید می‌شوند. سپس می‌توان با استفاده از طیف وسیعی از انیمیشن‌های استوک، ریگ به دست آمده را در داخل نرم افزار پیش‌نمایش کرد.

کاربران می‌توانند وضعیت تک تک اعضای بدن را از طریق کنترل‌های لغزنده اصلاح کنند تا از حالت‌های مصنوعی یا تقاطع و اختلاط آن‌ها جلوگیری شود.

کاراکترهای ریگ شده را می‌توان در قالب iAvatar برای استفاده در نرم افزار انیمیشن iClone Reallusion یا در قالب FBX یا USD خروجی گرفت که استفاده از آن‌ها را در برنامه‌های استاندارد DCC و موتورهای بازی ممکن می‌کند.

خوب است بدانید که در این برنامه، حالت‌های پیش‌تنظیم برای خروجی شامل: FBX برای 3ds Max، Blender، Cinema 4D، Maya، MotionBuilder، Unity و Unreal Engine و یک پیش‌تنظیم خروجی USD برای Omniverse وجود دارد.

راهی سریع برای ریگ شخصیت‌های low-poly در بازی‌ها، واقعیت افزوده و گرافیک‌های متحرک

به نظر می‌رسد AccuRig راهی سریع برای تولید ریگ شخصیت‌ها، به ویژه برای شخصیت‌های سبک‌سازی شده low-poly است. Reallusion در وب‌سایت خود آن را به عنوان راهی برای ریگ شخصیت‌های اسکن شده سه‌بعدی یا نمایش مجسمه‌های دیجیتالی ایجاد شده در ابزارهایی مانند ZBrush پیشنهاد می‌کند.

با این حال، از AccuRig 1.0، صفحه اصلی نرم افزار نشان می‌دهد که کاراکترهای وارد شده باید کمتر از 600000 مثلث داشته باشند. به این معنی که اسکن‌ها و مجسمه‌سازی‌های خام ابتدا نیاز به کارهای مربوط به رتوپولوژی دارند.

قیمت و سیستم مورد نیاز

ابزار Reallusion AccuRig برای سیستم عامل‌های ویندوز 8 و بالاتر به صورت دانلود رایگان در دسترس است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای خروجی گرفتن از یک کاراکتر سه‌بعدی ریگ شده باید برای یک حساب رایگان ActorCore ایجاد کنید، حتی اگر تنها به خروجی محلی نیاز داشته باشید.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول