سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Boonar Studio سیستم تولید زمین مبتنی بر گره Terrain Mixer 2.0.5 را منتشر کرد

Terrain Mixer 2.0.5
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 9 بهمن 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

بروزرسانی Terrain Mixer به عنوان جدیدترین سیستم تولید زمین مبتنی بر گره توسط Boonar Studio منتشر شده است. Terrain Mixer 2.0.5 در این بروزرسانی، گزینه‌ای را برای ترکیب در مناطق مسطح زمین برای قرار دادن پایه‌ها اضافه می‌کند و مجموعه جدیدی از اسکن‌های سه بعدی “AAA” و متریالی که می‌توانند به عنوان بخشی از زمین استفاده شوند را ارائه کرده است. با مازستا همراه باشید تا جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار دهیم.

Terrain Mixer که به عنوان یک ابزار “فوق العاده سریع” برای هنرمندان بازی، نقاشان مات، هنرمندان مفهومی و تصویرگران معرفی شده است، به کاربران Blender این امکان را می‌دهد تا زمین واقع‌گرایانه را در داخل نرم افزار منبع باز 3D ایجاد کنند.

Terrain Mixer 2.0.5

Terrain Mixer 2.0.5: گره های جدید برای کار با مناطق مسطح از زمین

Terrain Mixer 2.0.5 دو گروه گره جدید، Plain Terrain Blend و Shader Blend را اضافه کرده که امکان ترکیب یکپارچه مناطق مسطح را داده و می‌توان پایه‌ها را روی آن‌ها در زمین‌های ناهموار قرار داد. این سرویس همچنین اکنون شامل مجموعه جدیدی از اسکن‌های سه‌بعدی «AAA» از جمله سنگ‌ها و ساختمان‌های ویران‌شده و متریال اسکن‌شده تکسچرهای زمین است.

قیمت و سیستم مورد نیاز

Terrain Mixer 2.0.5 برای Blender 3.4.1 به بالا ارائه شده و در دسترس است. در این میان استودیو Boonar توصیه می‌کند که این سیستم تولید زمین را با پردازنده‌های گرافیکی Nvidia استفاده کنید و در حالت ایده‌آل بهتر است از به سراغ GeForce RTX 2080 Ti یا بالاتر بروید. شایان ذکر است که هزینه مجوز تک کاربره 39 دلار در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول