FurryBall 1.3 با 30% سرعت بیشتر آمد

FurryBall RT 1.3 با 30% سرعت بیشتر آمد

شرکت AAA Studio در آخرین بروز رسانی از موتور رندرینگ محبوب و ارزان قیمت RT FurryBall، نسخه 1.3 از این موتور رندرینگ Realtime GPU Based را عرضه نمود. 

aaa studio release furryball 1 3 with 3 speedup performance in gpu rendering dfmrendering renderway t

در این نسخه بیشترین تکیه بر افزایش سرعت رندرینگ بوده است و بر طبق ادعای شرکت سازنده این افزایش از 20 تا 35 درصد در بیشتر صحنه ها و بر برخی از صحنه های خاص تا 300% خواهد بود. همچنین یک دوربین 360 کروی نیز به منظور استفاده در صحنه ها و خروجی تصاویر کروی مخصوصا برای VR (واقعیت مجازی) در نظر گرفته شده است تا امکان ورود furryball به موتورهای رندرینگ واقعیت مجازی نیز فراهم آید.
از دیگر خصوصیات مهم در این بخش میتوان به شیدر جدید به منظور استفاده در بخش composite اشاره کرد. این shader که shadow catcher نام دارد امکان رندرینگ سایه به صورت یک لایه مجزا را جهت استفاده از ترکیب سه بعدی تصاویر در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
همچنین روشهای جدیدی برای پرداخت هزینه های اشتراک ماهانه و خرید دائمی نرم افزار در نظر گرفته شده است که مطابق معلوم ربطی به کشور ما ندارد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

Related Articles