راه کارهای طراحی، انیمیشن و رندرینگ
Design, Animation & Rendering
هر چه کیفیت Render ها و خروجی نرم افزارهای گرافیکی بالاتر و به واقعیت نزدیک تر باشد، زمان لازم برای دریافت فایل نهایی بالاتر رفته به گونه ای که در برخی از فایلها این زمان به چندین روز خواهد رسید. افزایش زمان رندرینگ انیمیشن ها با استفاده از توابع و الگوریتمهای انحصاری این نرم افزارها بشدت بالا خواهد رفت. یکی از سنگین ترین پروژه های گرافیکی، تولید و رندر انیمیشن و فیلم های سه بعدی می باشد. Animation Rendering یکی در فیلم های بلند معظلی جهانی است که همیشه شرکت ها و استودیوها درگیر آن هستند.
این مسئله به عنوان یکی از دغدغه های اصلی کاربران این مورتوهای رندرینگ (Render Engine) می باشد که با توجه به نبود سیستم های مناسب پردازش سه بعدی و رندر انیمیشن ، گاهی کیفیت فدای سرعت شده و با کاهش کیفیت، به ناچار زمان طولانی رندرینگ را کاهش می دهند. نرم افزار های مهمی که در این بخش بشدت مورد استفاده قرار میگرند شامل Autodesk Maya , Autodesk 3ds max , Houdini , Cinema 4D , Modo ,Blender و … می باشند. در برخی از موارد نیز، متاسفانه هرچقدر کیفیت خروجی را پایین بیاورید باز هم نمی توانید عملیات Render را به پایان برسانید و با Crash کردن سیستم ویا زمان های پردازش بسیار بالا، مواجه خواهید شد.