سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

فاقد دیدگاه

ACES

ACES (سیستم رمزگذاری رنگ آکادمی) یک سیستم کدگذاری رنگ است که در گرافیک کامپیوتری استفاده می شود. این سیستم توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک به منظور ارائه روشی دقیق و منسجم برای رمزگذاری و ذخیره اطلاعات رنگی توسعه ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Academy aperture

Academy aperture یک استاندارد اندازه‌گیری دهانه‌ی لنز دوربین‌های سینمایی است که توسط آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در سال ۱۹۳۲ معرفی شد. این استاندارد به منظور ایجاد یکنواختی در نحوه‌ی نمایش فیلم‌ها بر روی پرده‌های سینما طراحی شده است. Academy ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Accommodation

Accommodation یک اصطلاح است که به فرایند تطبیق چشم با فاصله مختلف اشیاء اطراف اشاره می‌کند. وقتی چشم ما به یک شی نزدیک یا دور نگاه می‌کند، عضلات چشم ما عدسی چشم را تغییر شکل می‌دهند تا تصویر شی روی ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Adobe RGB

Adobe RGB یکی از فضاهای رنگی (color spaces) است که توسط شرکت Adobe Systems توسعه داده شده است. این فضای رنگی برای نمایش و چاپ تصاویر با دامنه رنگی گسترده‌تر و جزئیات بیشتر به کار می‌رود. فضای رنگی Adobe RGB ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

AI (Artificial Intelligence)

هوش مصنوعی یا AI که به اختصار به artificial intelligence گفته می شود، یکی از شاخه های علم رایانه است که هدف های بسیار بلندپروازانه ای دارد. هدف اصلی‌ هوش مصنوعی یا AI (Artificial Intelligence)  آن است که ماشین‌های هوشمندی ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Albedo Map

یک Albedo Map نسخه ای بسیار شبیه به Diffuse map می باشد که فاقد سایه و هایلات است. در حقیقت میتوان گفت که نسخه ساده ای از دیفیوز مپ است که جزییات نور و سایه  را در خود ندارد. اما ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Alpha Channel

Alpha Channel یک مفهوم مهم در گرافیک کامپیوتری است. این هشتمین بیت از یک تصویر رنگی است که شفافیت هر پیکسل را تعیین می کند. کانال آلفا اجازه می دهد تا دو یا چند تصویر را با هم ترکیب کنید ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

ambient light

نور محیط یا ambient light یک اصطلاح در علم رایانه و هنر است که به نوری اشاره می‌کند که از تمام جهات به یک سطح می‌تابد و بدون سایه است. نور محیط معمولاً برای شبیه‌سازی نور طبیعی در صحنه‌های سه‌بعدی ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Ambient Occlusion (AO)

در گرافیک کامپیوتری، ambient occlusion یک روش رندرینگ و شیدینگ است که محاسبه میکند هر نقطعه ای در صحنه چگونه توسط نورهای محیطی روشن می شود. باید توجه داشته باشیم که AO یک روش تقریبی است که نشان می دهد ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Antialiasing

antialiasing یک تکنیک در گرافیک کامپیوتری است که باعث از بین رفتن اثر aliasing می‌شود. aliasing یعنی ظاهر شدن لبه‌های ناهموار یا «jaggies» در یک تصویر رستری (یک تصویر که با استفاده از پیکسل‌ها رندر شده است) .   antialiasing ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Aperture

Aperture یا دیافراگم، یک وسیله جانبی دوربین دیجیتال قدرتمند است که به عکاسان اجازه می دهد تا تصاویر خیره کننده ای را با کنترل بیشتر بر عمق میدان، نور و رنگ ثبت کنند. این یک نوع لنز است که به ...
dfmadmin
فاقد دیدگاه

Arnold Renderer

Arnold Render یک نرم افزار قدرتمند (موتور) رندر سه بعدی است که توسط Solid Angle توسعه یافته است. برای ایجاد تصاویر واقعی، انیمیشن ها و جلوه های بصری برای فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، تبلیغات و بازی های ویدئویی استفاده ...
dfmadmin
1 2 3 5
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول