جشنواره تابستانه بازی امسال بدون شک بزرگترین آن حداقل به صورت دیجیتالی بود. این خبر از میزبان این جشنواره، Geoff Keighley به دست رسیده است که آمار دقیق بازدیدکنندگان بزرگترین جشنواره تابستانه بازی تا کنون را هم منتشر کرده است. با مازستا همراه باشید.
همانطور که در مازستا خبر دادیم در تاریخ 9 ژوئن جشنوارهای با عنوان جشنواره تابستانی بازی برگزار شد که به صورت تمام دیجیتالی بود. این جشنواره بیشتر از 3.5 میلیون بیننده همزمان داشته است و در مجموع 27 میلیون کاربر آن را تماشا کردند.
طبق گفته مجموعه مجری این برنامه، Infographic این برنامه 8 درصد نسبت به سال پیش افزایش بیننده داشته است. آمار توییتر امسال هم برای این جشنواره نسبت به سال پیش افزایش چشمگیری داشته است.
توییتهای در رابطه با این جشنواره با صعود 69 درصدی تقریبا دو برابر نسبت به سال پیش شدهاند. در مجموع 6000 استریم مجزا هم از این برنامه پخش شد.
در حالی که رشد این برنامه خوب بوده است، این آمار هنوز نزدیک به رویداد سالانه دیگر Keighley یعنی Game Awards نیست. این مراسم سال گذشته توانست به 85 میلیون بیننده دست پیدا کند. مراسم E3 هم که امسال خبری از آن نبود تا سال آینده بازمیگردد تا جشنواره تابستانی یک رقیب مناسب داشته باشد.
Related posts:
- سامسونگ مانیتور حرفهای Odyssey Neo G9 را برای گیمرها وارد میدان کرد
- بنکیو مانیتورهای گیمینگ ZOWIE XL2731K و BenQ ZOWIE XL 2746K را معرفی کرد؛ بهترینها در یک قاب
- Sabrent برای خنک سازی SSD کنسول PlayStation 5 راه حلی را پیدا کرد
- آخرین آمار از فروش کنسولهای بازی؛ دیگر زمان خرید کنسولهای نسل هشتم به پایان رسیده است!
- چین مسابقات رسمی PUBG را نیز بن میکند!
- سیستمهای مورد نیاز بازی Lies of P اعلام شدند؛ پینوکیو در دنیای ترسناک!
جشنواره تابستانی بازی امسال بدون شک عالی بود، ولی یک چیز عجیب درباره این جشنواره تعداد بازیهای ترسناکی که در فضا جای میگیرند بود. در این مراسم بازی Aliens: Dark Descent معرفی شد که یک بازی کوآپ است که شما را در مقابل بیگانگان قرار میدهد.
همچنین به بازی Callisto Protocol در این مراسم اشاره شد که یک بازی شوتر تخیلی است که قرار بود در جهان پابجی قرار بگیرد، ولی نگرفت. در آخر هم میرسیم به ترسناکترین بازی که Routine بود. Routine یک بازی بقا است که در آن شما باید از یک ایستگاه فضای پر از رباتهای قاتل فرار کنید.