سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

AMD فناوری FSR 3 Fluid Motion را معرفی کرد

فناوری FSR 3 Fluid Motion
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 4 شهریور 1402

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

در روزهای اخیر انویدیا فناوری DLSS 3.5 Ray Reconstruction را به طور رسمی معرفی کرد. حال فناوری رقیب آن یعنی FSR 3 Fluid Motion به طور رسمی معرفی شده است. فناوری FSR 3 Fluid Motion از AMD دارای چه ویژگی هایی است؟

افزون بر معرفی رسمی دو کارت گرافیک Radeon RX 7800 XT و RX 7700 XT، این شرکت جدیدترین فناوری گرافیکی خود با نام AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) Fluid Motion Rivaling را نیز معرفی کرد. یک فناوری با نامی بسیار طولانی که شما می توانید آن را همان FSR 3 نیز بنامید.

فناوری FSR 3 Fluid Motion

فناوری FidelityFX Super Resolution 3 Fluid Motion (FSR 3 Fluid M‌otion) به طور خاص با هدف رقابت با NVIDIA DLSS 3 طراحی شده است. فناوری که AMD با FSR تا کنون نتوانسته عملکردی مشابه را ارائه دهد اما امید آن می رود که FSR 3 به این برتری انویدیا خاتمه دهد. فناوری FSR 3 Fluid Mo‌tion بر خلاف مورد مشابه از انویدیا، با تمامی کارت های گرافیک AMD که از FSR 2 پشتیبانی می کنند، سازگاری کامل دارد.

کارت های گرافیک مانند سری Radeon RX 6000 و Radeon RX 7000. نکته جالب توجه آن است که فناوری FSR 3 Fluid M‌otion ظاهرا روی کارت های گرافیک NVIDIA RTX 4000/3000 نیز کار می کند. حتی این احتمال وجود دارد که FidelityFX Super Resolution 3 Fluid Motion با کارت های گرافیک Intel Arc A نیز کار کند.

فناوری FSR 3 Fluid Motion

FSR 3 Fl‌uid Motion یک فناوری دوبرابر کردن نرخ فریم است که فریم های متناوب را با تخمین حد واسط بین دو فریم ارائه شده توسط GPU (که در اصل همان DLSS 3 است) تولید می کند. این شرکت در توضیحات نخست خود جزئیاتی از فناوری زیربنایی FSR 3 ارائه نکرد، اما نمونه‌ای از FSR 3 را نشان داد که در بازی Forspoken پیاده‌سازی شده است، که در آن بازی با سرعت 36 فریم در ثانیه در رزولوشن اصلی 4K می‌تواند با سرعت 122 فریم در ثانیه اجرا شود.

فناوری FSR 3 Fluid Motion

AMD تنها دو عنوان را برای FSR 3 Fluid Motion معرفی کرد، Forspoken که قبلاً منتشر شده بود و «Immortals of Aveum» که اوایل این هفته منتشر شد. این شرکت اعلام کرد که با توسعه‌دهندگان بازی همکاری می‌کند تا پشتیبانی از FSR 3 را به بازی های بیشتر مانند سایبرپانک 2077 منتقل کند.

این شرکت با تقریباً تمام ناشران پیشرو بازی و توسعه دهندگان موتور بازی برای اضافه کردن پشتیبانی از FSR 3 از جمله Ascendant، Square Enix، Ubisoft، CD Projekt Red، Saber Interactive، Focus Entertainment، استودیوهای 11 بیتی، Unreal Engine، Sega و Bandai کار می کند.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول