مکسون جدیدترین نسخه Redshift 3.6 را منتشر کرده است. این یک بهروزرسانی بزرگ بوده که یک سیستم رندر غیر عکاسی جدید را اضافه میکند، رندر حجمی و نورهای ناحیه را بازسازی میکند و پشتیبانی رسمی برای رندر در پردازندههای گرافیکی AMD را ارائه میکند. با مازستا همراه باشید.
Redshift 3.6 یک سیستم کاملاً جدید رندر غیر عکاسی (NPR) را معرفی کرده که بر اساس گره سایه زن MatCap که سال گذشته در Redshift 3.5.17 معرفی شد، ساخته شده است. اجزای آن شامل یک گره جدید Toon Material، یک سایهزن Contour و یک سایهزن Tonemap Pattern است.
این نسخه همچنین سیستم نمونهبرداری حجمی و سایه زنی Redshift را بازسازی میکند. این بهروزرسانی همچنین پشتیبانی از جابجایی حجم را اضافه کرده که امکان جابجایی حجم را با دستکاری دادههای موقعیت ورودی یک شبکه حجمی فراهم میکند.
تغییرات دیگر شامل پشتیبانی از رندر ذرات افزودنی و خروجی سطح جهش پرتو برای سایه زن State است. همچنین چراغهای مشبک بازسازی شدهاند، و از قوانین دید و اتصال نور پیروی میکنند و آنها را با سایر چراغهای منطقه هماهنگ میکنند. نمونه برداری و جابجایی AOV ها نیز برای چراغ های مش بهبود یافته است.
قیمت و سیستم مورد نیاز جدیدترین نسخه Redshift
Redshift 3.6 برای سیستمعاملهای Windows 10 به بالا، glibc 2.17 به بالا Linux و macOS 12.6 به بالا در دسترس است. پلاگینهای Redshift 3.6 نیز با نرم افزارهای 3ds Max 2018 به بالا، Blender 2.83 به بالا، Cinema 4D R21 به بالا، Houdini 17.5 به بالا (18.0 به بالا در macOS)، Katana 4.0v1 به بالا و Maya 2018 به بالا سازگار هستند. از سوی دیگر این نرم افزار فقط اجاره ای است و هزینه اشتراک آن 45 دلار در ماه یا 264 دلار در سال است.