سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Reallusion نسخه‌ی Character Creator 4.2 را منتشر کرد

Character Creator 4.2
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 7 اسفند 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Reallusion نسخه Character Creator 4.2 را به عنوان جدیدترین ابزار ایجاد کاراکتر سه بعدی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی سیستم چروک‌های پویا مورد انتظار را اضافه کرده که به طور خودکار چین و چروک‌هایی را روی صورت شخصیت‌ها در پاسخ به تغییرات بیان ایجاد می‌کند و جزئیات واقعی را به انیمیشن‌های صورت اضافه خواهد کرد. با مازستا همراه باشید تا جزییات بیشتری را در مورد این نسخه‌ی جدید در اختیارتان قرار دهیم.

تغییرات دیگر شامل گزینه export کردن هدها در قالب قابل استفاده با چارچوب MetaHuman اپیک گیمز و به‌روزرسانی‌های سیستم تقلید خودکار AccuRig و پل GoZ به ZBrush است.

از سوی دیگر سیستم چروک‌های پویا یکی از ویژگی‌های مورد انتظار Character Creator است که در ابتدا برای Character Creator 3.3 در سال 2020 برنامه‌ریزی شده بود. این قابلیت به طور خودکار در پاسخ به تغییرات بیانی، چین و چروک‌هایی را روی صورت شخصیت‌ها ایجاد می‌کند و چین و چروک‌های ظریف‌تر و مبتنی بر تکسچر را که روی چین‌های بزرگ‌تر گوشت ایجاد شده توسط سیستم بیان Character Creator ایجاد خواهد کرد. در نهایت این چین و چروک‌ها را می‌توان با انیمیشن فریم کلیدی یا به صورت real-time با داده‌های ضبط حرکت یا Face Puppet، در نرم افزار انیمیشن iClone Reallusion ایجاد کرد.

کاربران می‌توانند چین و چروک‌ها را در هر ناحیه از صورت به‌صورت جداگانه، یا از طریق کنترل‌های اسلایدر، یا با ویرایش نقشه‌های تکسچر و ماسک‌ها در نرم‌افزارهای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ، تنظیم کنند.

از سوی دیگر Character Creator 4.2 با چهار الگوی چین و چروک پایه ارائه می‌شود که شامل دو الگوی عمومی و دو الگوی مختص یک شخصیت مرد جوان و یک شخصیت زن مسن است. 10 الگوی چین و چروک دیگر، پنج الگوی واقعی و پنج مورد برای شخصیت‌های کارتونی و همچنین 48 شکل صورت برای استفاده با سیستم چین و چروک، از طریق Wrinkle Essentials در دسترس هستند.

از دیگر تغییرات کلیدی Character Creator 4.2 می‌توان به پشتیبانی بهتر از چارچوب MetaHuman بازی Epic Games برای ایجاد شخصیت‌های نسل بعدی بازی برای استفاده در Unreal Engine اشاره کرد.

همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای نسخه داخلی AccuRig، سیستم رایگان تقلید خودکار Reallusion و پل GoZ به ZBrush وجود دارد که اکنون رنگ‌های راس را از نرم‌افزار مجسمه‌سازی دیجیتال منتقل می‌کند.

قیمت و سیستم مورد نیاز

Character Creator 4.2 برای Windows 7 به بالا در دسترس است و مجوزهای جدید دارای 299 دلار هستند. از سوی دیگر افزونه Wrinkle Essentials دارای 199 دلار اما پلاگین‌های Auto Setup رایگان هستند.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول