سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Chaos افزونه Phoenix 5.1 را برای Maya و 3ds Max منتشر کرد

افزونه Phoenix 5.1
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 3 بهمن 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Chaos نرم افزار Phoenix را که به منظور شبیه سازی سیال در 3ds Max و Maya استفاده می‌شود به‌روزرسانی کرده است. افزونه Phoenix 5.1 کنترل‌های Thruster و Axis Lock را برای اجسام صحنه تحت تأثیر شبیه‌سازی ارائه کرد و گزینه‌های جدید برای کنترل الگوهای فوم تولید شده توسط شبیه‌سازی مایع و Shader جدید Voxel را معرفی کرد. Chaos همچنین مجوزهای دائمی Phoenix را به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار داد. با مازستا همراه باشید تا به جزییات بیشتر بپردازیم.

Phoenix 5.1 اولین نسخه نرم افزاری بوده که به عنوان یک مجوز یکپارچه منتشر شده است. Chaos مجوزهای فردی قدیمی نسخه‌های 3ds Max و Maya را در یک مجوز در سال 2021 ادغام کرده است. این شرکت همچنین اکنون مجوزهای دائمی نرم افزار را که قبلاً 830 دلار قیمت داشت، به صورت اشتراک ماهانه 70 دلاری یا اشتراک سالانه 390 دلاری در اختیار کاربران قرار داد.

افزونه Phoenix 5.1

این به‌روزرسانی، گزینه‌های جدیدی را برای کنترل حرکت اجسام صحنه تحت تاثیر شبیه سازی‌ها اضافه می‌کند. برای شبیه‌سازی مایع، پارامترهای جدید Size Variation و Stringy برای کنترل الگوهای فوم تولید شده توسط حل‌کننده FLIP وجود دارد.

همچنین برای سیالات گازی، Shader جدید Voxel این امکان را فراهم می‌کند تا هم مش‌های بارگذاری شده در یک شبیه سازی و هم آتش و دود خود را با یک سایه زن سایه بزند. همچنین چهار پیش تنظیم جدید برای تولید سطوح اقیانوس طوفانی، تکه‌های یخ شناور در مایع، و مخروط اگزوز موتور جت وجود دارد.

Phoenix 5.1 همچنین Phoenix Standalone Simulator را معرفی کرده که یک ابزار خط فرمان جدید برای پردازش فایل‌های صحنه .simscene است که از نسخه‌های 3ds Max و Maya خارج از نرم‌افزار میزبان export می‌شوند.

از سوی دیگر Chaos جریان کار را تا 40٪ سریعتر از شبیه سازی مستقیم در 3ds Max یا Maya کرده است. کاربران همچنین یک Node Viewer مستقل برای خطایابی فایل‌های .simscene دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است که شبیه‌ساز مستقل Phoenix از پارامترهای متحرک و تبدیل‌ها پشتیبانی می‌کند و اکنون می‌تواند برای شبیه‌سازی مجدد یا زمان‌بندی مجدد شبیه‌سازی موجود استفاده شود. علاوه بر این، کاربران 3ds Max که از رندر V-Ray Chaos نیز استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند شبیه‌سازی‌ها را با استفاده از V-Ray IPR روی CPU و همچنین GPU پیش‌نمایش کنند.

قیمت و دسترسی افزونه Phoenix 5.1

Phoenix 5.1 برای 3ds Max 2018 به بالا در سیستم‌عامل‌های Windows 7-10 و برای Maya 2019 به بالا در سیستم‌عامل‌های Windows 7-10، RHEL/CentOS 7.2 Linux و macOS 10.11 به بالا فقط به صورت اشتراکی در دسترس است. اشتراک‌ها شامل هر دو نسخه 3ds Max و Maya بوده و هزینه آن 70 دلار در ماه یا 390 دلار در سال است.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول