سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

Marmoset نسخه بتا Toolbag 4.06 را منتشر کرد

Toolbag 4.06
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1402

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

به تازگی Marmoset جدیدترین نسخه رندر real-time و ابزار توسعه Toolbag 4.06 را در نسخه بتا منتشر کرده است. این بروزرسانی پشتیبانی USD را در نرم افزار گسترش داده و گزینه‌ای برای رندر کردن دنباله‌های تصویر HDR را اضافه می‌کند. با مازستا همراه باشید تا جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار دهیم.

Toolbag یک سیستم سبک وزن برای توسعه ظاهر، ترکیب بندی و رندر نهایی است که به طور گسترده توسط هنرمندان بازی استفاده می‌شود و به طور فزاینده‌ای در سایر بخش‌های صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با به‌روزرسانی Toolbag 4.0 در سال 2021، شاهد یک سیستم جدید نقاشی تکسچر سه بعدی بودیم که به کاربران این امکان را می‌داد تا مدل‌های وارداتی را به سرعت تجسم کنند و متریال PBR و نور را تنظیم کنند. کاربران همچنین می‌توانند نقشه‌های تکسچر را برای export به سایر نرم‌افزارهای DCC یا موتورهای بازی انتقال دهند. شایان ذکر است که Toolbag مستقیماً به Unity صادر و export می‌شود.

از سوی دیگر تمرکز اصلی به‌روزرسانی Toolbag 4.06، گسترش پشتیبانی از فرمت Universal Scene Description، است. تغییرات دیگر شامل گزینه export مش انتخابی در قالب USD، به جای کل صحنه است و تنظیمات مش، نور و دوربین، در هنگام import مجدد دارایی‌های USD به Toolbag، حفظ می‌شوند.

سایر تغییرات شامل پشتیبانی از دارایی‌های مش‌های فرعی یا مش‌هایی با متریال متعدد است. همچنین هنگام export فایل‌ها در قالب‌های Collada، glTF، FBX و OBJ، گزینه‌های بیشتری از جمله مثلث‌سازی، تقسیم‌بندی یا اعمال جابجایی به مدل وجود دارد. کاربران همچنین می‌توانند با فرمت EXR رندر انجام دهند و امکان رندر توالی تصاویر HDRI وجود دارد. همچنین تعدادی بهبود گردش کار در تکسچر و رندر و بهبود عملکرد در رابط کاربری وجود دارد.

قیمت و دسترسی

Toolbag 4.06 در حال حاضر در نسخه بتا برای کاربران موجود بوده و Marmoset تاریخ انتشار نسخه‌ی نهایی را اعلام نکرده است. نسخه پایدار فعلی Toolbag 4.05، برای سیستم‌عامل‌های Windows 10 و macOS 10.15 به بالا در دسترس است. Toolbag 4.06 با هر پردازنده گرافیکی دارای قابلیت Direct3D 12 در ویندوز و خانواده پردازنده گرافیکی macOS 2 سازگار است. هزینه مجوزهای جدید اکنون برای هنرمندان فردی 319 دلار و برای استودیوها 879 دلار است. از سوی دیگر هزینه اشتراک برای کاربران مستقل 15.99 دلار در ماه و برای استودیوها 43.99 دلار در ماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول