اتودسک نمای Resource Planning را به ShotGrid اضافه می‌کند

اتودسک، ShotGrid 8.30 که آخرین نسخه از سیستم ردیابی و بررسی VFX، انیمیشن و توسعه بازی است را منتشر کرد. البته این ابزار با نام Shotgun شناخته شده است.

این نسخه‌ی جدید و این بروزرسانی، مجموعه جدیدی از نماهای Resource Planning را به پلتفرم اضافه می‌کند و مدیران استودیو را قادر می‌سازد تا حجم کار، ظرفیت باقی مانده‌ی کار و کل بخش‌ها را تجسم کنند.

اتودسک نمای Resource Planning را به ShotGrid اضافه می‌کند

اگرچه Autodesk نسخه‌های جدیدی از ShotGrid را ارائه می‌دهد اما تقریبا هر ماه نسخه‌های رفع اشکال یا اصلاحات جزئی از ویژگی‌های آن نیز ارائه می‌شود. ShotGrid 8.30 برای اولین بار است که ویژگی جدیدی را اضافه می‌کند و آن نماهای Resource Planning است. به لطف این بروزرسانی مدیران می‌توانند لیستی از وظایف محوله به هر هنرمند را تهیه کرده و امکان توزیع مجدد کارها را به طور مساوی فراهم کنند.

نمای کلی Resource Planning می‌تواند در طیف وسیعی از فرمت‌ها، از جمله نمودارهای گانت و نمودارهای خطی، با گزینه رنگ آمیزی کارها برای ایجاد یک نقشه که نشان دهنده‌ی استفاده زیاد یا کم است، نمایش داده شود.

کاربران می‌توانند با انتخاب انواع داده‌ها و محدوده‌ی زمانی داده‌های منبع و نحوه‌ی محاسبه حجم کار ShotGrid، صفحه نمایش را سفارشی کنند.

شایان ذکر است که این بروزرسانی براساس بازخورد استودیوهایی مانند Image Engine توسعه یافته و به گفته‌ی Autodesk، این مجموعه ابزار جدید با همکاری طیف وسیعی از مشتریان ShotGrid، توسعه یافته است.

قیمت گذاری و سیستم مورد نیاز ShotGrid

ShotGrid یک محصول مبتنی بر ابر است که از طریق یک مرورگر وب یا یک برنامه دسکتاپ Shotgun Create قابل دسترسی خواهد بود. از سوی دیگر این ابزار بر روی سیستم‌عامل‌های Windows 10 ، CentOS/RHEL 7.4 Linux و macOS 10.13 به بالا اجرا می‌شود. هزینه اشتراکShotGrid  نیز ۴۰ دلار در ماه، ۳۳۰ دلار در سال یا ۸۹۰ دلار برای سه سال است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

بستن سبد خرید
بستن علاقه‌مندی
اخیرا مشاهده شده بستن
بستن

بستن
منو
دسته بندی ها