سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

جدیدترین نسخه‌ی پلاگین شبیه‌سازی تکسچر نرم Ziva VFX 2.1 برای مایا

Ziva VFX 2.1
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

یونیتی به تازگی پلاگین Ziva VFX 2.1 را به عنوان جدیدترین نسخه پلاگین شبیه سازی تکسچر نرم برای مایا منتشر کرده است. این به‌روزرسانی روش جدیدی را برای تشخیص برخورد بین لایه‌های بافت و کنترل‌ سختی بافت معرفی کرده است. با مازستا همراه باشید تا جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار دهیم.

Ziva VFX برای اولین بار در سال 2017 به صورت عمومی منتشر شده و اکنون یکی از اصلی‌ترین پلاگین‌های جلوه‌های بصری با DNEG، Scanline VFX و Image Engine است.

علاوه بر ویرایش مستقیم پارامترها، Ziva VFX از یک گردش کار مبتنی بر قلم مو پشتیبانی می‌کند که امکان رنگ آمیزی خواص متریال و وضوح مش و حتی رنگ آمیزی در نقاط اتصال عضلانی و فیبرهای عضلانی را ممکن می‌سازد. این افزونه سال گذشته توسط Unity به همراه توسعه دهنده اصلی یعنی Ziva Dynamics خریداری شد.

Ziva VFX 2.1

Ziva VFX 2.1 تعدادی ویژگی جدید را برای بهبود کیفیت و پایداری شبیه‌سازی‌ها معرفی کرده که می‌توان به روش جدیدی برای تشخیص تماس بین لایه‌های تکسچر اشاره کرد. این به‌روزرسانی همچنین ویژگی سختی انحنای جدیدی را به گره ZMaterial اضافه می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا مقاومت تکسچرها را در برابر خمش تنظیم کنند. افزایش سختی انحنا می‌تواند آثار باستانی را در شبیه‌سازی‌ها کاهش دهد که از آن برای کاهش چین‌خوردگی در اطراف شانه شخصیت هنگام بالا بردن بازو استفاده می‌شود.

قیمت و سیستم مورد نیاز

Ziva VFX 2.1 برای Maya 2019 به بالا در دسترس است و روی Windows 7-10 یا RHEL/CentOS 7.3 به بالا Linux اجرا می‌شود. Ziva VFX Indie، که برای تولیدات با درآمد کل کمتر از 500000 دلار در سال در نظر گرفته شده است، 50 دلار در ماه یا 500 دلار در سال هزینه دارد. برای پروژه‌های بزرگتر نیز نسخه استودیو Ziva VFX ارائه شده که 1800 دلار در سال قیمت دارد.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول