سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

بلندر Metal viewport جدیدی دریافت کرد

Metal viewport
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 2 بهمن 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Blender’s Metal Backend به تازگی برای رندر GPU، اکنون از رندر Eevee نرم افزار متن باز سه بعدی پشتیبانی می‌کند و عملکرد viewport را در مک‌های فعلی تا 5 برابر بهبود می‌بخشد. بک اند به روز شده که با همکاری اپل توسعه یافته و با پردازنده‌های AMD، Intel و Apple Silicon کار می‌کند، در Blender 3.5 منتشر خواهد شد. برای جزییات بیشتر با مازستا همراه باشید.

Metal backend اکنون برای رندرینگ GPU از طریق Eevee و همچنین Cycles در دسترس است. Backend Metal در ابتدا در Blender 3.1 معرفی شد، اما در ابتدا فقط برای رندر با کیفیت نهایی با استفاده از رندر Cycles در دسترس بود اما اکنون بلندر در Blender 3.5 نیز آن را برای رندرینگ ویوپورت از طریق رندر Eevee نیز در دسترس قرار داده است.

افزایش نرخ فریم نسبت به OpenGL backend موجود، از صحنه‌ای به صحنه دیگر متفاوت است و با وضوح ویوپورت، با بالاتر رفتن وضوح کوچکتر می‌شود.

هدف اصلی توسعه Metal viewport، ارائه پشتیبانی از Metal Backend در کامپوزیتور Real-time بلندر است که در حال حاضر در macOS در دسترس نیست.

تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز

بک‌اند به‌روزرسانی‌شده Metal GPU در Blender 3.5 موجود است و در حال حاضر به صورت آلفا در دسترس قرار دارد اما انتشار نسخه پایدار آن برای مارس 2023 برنامه ریزی شده است. این نسخه با سیستم‌عامل‌های  Windows 8 به بالا، Linux و macOS 10.13 به بالا سازگار خواهد بود.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول