سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

افزونه جدید MetaHuman برای Unreal Engine منتشر شد

افزونه جدید MetaHuman
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1401

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

اپیک گیمز افزونه جدید MetaHuman را برای Unreal Engine منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد مش یا اسکن سفارشی صورت را import کرده و آن را به یک کاراکتر سه بعدی MetaHuman تبدیل کنند. سپس می‌توان این شخصیت را در MetaHuman Creator، ابزار ساخت کاراکتر نسل بعدی Epic ویرایش کرد، که به‌تازگی با لباس‌ها و موها و حلقه‌های جدید انیمیشن صورت به‌روزرسانی شده است. با مازستا همراه باشید تا جزییاتی از این افزونه جدید MetaHuman را در اختیارتان قرار دهیم

چارچوب اپیک گیمز برای ایجاد انسان‌های دیجیتالی نسل بعدی به صورت real-time

پلاگین جدید MetaHuman برای ایجاد شخصیت‌های سه بعدی نسل بعدی برای استفاده در بازی‌ها و برنامه‌های real-time است. ابزار ایجاد کاراکتر مبتنی بر ابر MetaHuman Creator، کاربران را قادر می‌سازد تا با شخصی‌سازی کاراکترهای سه‌بعدی از پیش تعیین‌شده، انسان‌های دیجیتالی واقعی طراحی کنند.

افزونه جدید MetaHuman

کاربران برای تولید کاراکترهای جدید، نسبت‌های صورت را با ابزارهای Move و Sculpt MetaHuman Creator سفارشی می‌کنند و تکسچر پوست و چشم را با کنترل‌های لغزنده تنظیم خواهند کرد.

MetaHuman Creator همچنین شامل مجموعه‌ای از مدل‌های موی قابل سفارشی‌سازی مبتنی بر رشته یا کارت، و لباس‌های قابل رنگ‌آمیزی، از جمله تاپ، کت و کفش است.

کاراکترهای تکمیل شده را می‌توان برای استفاده در Unreal Engine یا Maya از طریق Quixel Bridge، ابزار رایگان مدیریت دارایی برای کتابخانه Megascans Quixel، که اکنون در Unreal Engine 5.0 ادغام شده است، صادر کرد.

ریگ انیمیشن شامل هر دو کنترل صورت و انگشت بوده و با داده‌های انیمیشن صورت گرفته شده و با برنامه رایگان Live Link Face Epic سازگار است.

افزونه جدید MetaHuman برای Unreal Engine اسکن‌های سه بعدی و مجسمه‌ها را به MetaHumans تبدیل می‌کند. این افزونه از ردیابی نقطه عطف خودکار برای تطبیق الگوی توپولوژی صورت MetaHuman با مش وارد شده استفاده می‌کند، سپس آن را به ابر ارسال خواهد کرد. مش های صورت را می‌توان در OBJ با فرمت FBX وارد کرد. این فرآیند با مش‌های اسکلتی و ثابت، از جمله داده‌های اسکن تقریباً خام کار می‌کند.

نسخه جدید MetaHuman Creator مبتنی بر UE5

علاوه بر این، Epic Games نرم افزار MetaHuman Creator خود را هم به‌روز کرده است. در نتیجه نسخه جدید از Unreal Engine 5.0 استفاده می‌کند و MetaHumans با ابزارهای شخصیت جدید UE5 مانند Control Rig Pose Tool و IK Rig سازگار است.

این به‌روزرسانی همچنین 23 مدل جدید مو، از جمله مدل موی سر و موهای صورت را اضافه می‌کند. همچنین 6 لباس جدید و الگوها و گرافیک‌های جدید برای لباس موجود است. همچنین 10 حلقه جدید انیمیشن صورت، 5 حالت چهره و 6 حالت بدن برای آزمایش شخصیت‌ها وجود دارد.

قیمت، دسترسی و سیستم مورد نیاز

MetaHuman با Unreal Engine 5.0 سازگار است، در حالی که پیش تنظیم‌های MetaHuman Lighting با Unreal Engine 4.26 به بالا سازگار خواهند بود و هر دو دانلود رایگان هستند.

MetaHuman Creator اکنون در نسخه‌ی اولیه در دسترس است. این برنامه در فضای ابری اجرا می‌شود در نتیجه با مرورگرهای کروم، اج، فایرفاکس و سافاری سازگار بوده و روی ویندوز یا macOS اجرا می‌شود. این افزونه برای استفاده در Unreal Engine رایگان خواهد بود.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول