سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

GraphN امکان ایجاد ابزارهای سفارشی برای Maya و Unreal را خواهد داد

GraphN امکان ایجاد ابزارهای سفارشی برای Maya و Unreal را خواهد داد
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

Polygonflow اولین نسخه بتا عمومی GraphN را منتشر کرده و سیستم برنامه نویسی بصری آن برای ایجاد ابزارهای سفارشی برای استفاده در سایر برنامه‌های  CG ارائه شده است. نسخه عمومی اولیه، با کتابخانه‌ای از 100 ابزار آماده ارائه شده و برای پراکندگی اشیاء طراحی شده است. اما مدل‌سازی رویه‌ای و قابلیت‌های فیزیکی در حال توسعه هستند. GraphN  در حال حاضر برای Maya و Unreal Engine و Blender و 3ds Max در دسترس قرار دارد.

GraphN امکان ایجاد ابزارهای سفارشی برای Maya و Unreal را خواهد داد
GraphN امکان ایجاد ابزارهای سفارشی برای Maya و Unreal را خواهد داد

قدرتمندترین و در دسترس‌ترین پلتفرم موجود برای ایجاد ابزارهای سفارشی درMaya

GraphN که اولین بار سال گذشته رونمایی شد و از ژانویه به صورت بتا خصوصی در دسترس قرار گرفت، یک محیط برنامه‌نویسی بصری است که مستقیماً با برنامه‌های میزبان خود ادغام می‌شود. سپس کاربران می‌توانند ابزارهای سفارشی را از طریق یک گردش کار مبتنی بر گره استاندارد ایجاد کرده و انتخاب کنند که کدام یک از کنترل‌ها و ویژگی‌های آنها در داخل برنامه میزبان در دسترس قرار گیرند.

طرح‌بندی صحنه با مدل‌سازی رویه‌ای و ویژگی‌های فیزیکی بیشتر در آینده

در نسخه اولیه بتای عمومی، مجموعه ابزار GraphN عمدتاً به سمت پراکندگی اشیا و چیدمان صحنه طراحی شده است. این نمودار شامل گره‌هایی برای تعیین موقعیت اشیا، یا پراکندگی آنها در سطح، با پشتیبانی از الگوهای انتخاب و پوشش برای تراز کردن اشیا نسبت به یکدیگر است

. همچنین گزینه‌هایی برای تنظیم هندسه، مواد و تکسچر، برای از بین بردن دارایی‌ها و پشتیبانی از ویژگی‌های فیزیک اساسی مانند برخورد و گرانش وجود دارد.

GraphN امکان ایجاد ابزارهای سفارشی برای Maya و Unreal را خواهد داد
GraphN امکان ایجاد ابزارهای سفارشی برای Maya و Unreal را خواهد داد

به طور کلی این مجموعه ابزار برای خودکارسازی کارهای تکراری در توسعه بازی و کار جلوه‌های بصری در نظر گرفته شده است. در ابتدا GraphN برای Maya و UE5، با پشتیبانی از Blender و 3ds Max برنامه ریزی شده بود و در حال حاضر برای Maya  و Unreal Engine 5 در دسترس است و از نمونه سازی در رندرهای Arnold،Redshift  و RenderMan تا نسخه 1.0 پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر پشتیبانی از Unreal EngineBlender و 3ds Max نیز به همین ترتیب برنامه‌ریزی شده است.

قیمت و سیستم مورد نیاز GraphN

GraphN با Maya 2018 به بالا و Unreal Engine 4.27 به بالا در Windows 10 به بالا فقط به صورت اجاره‌ای در دسترس است. اشتراک‌های شخصی برای هنرمندان با درآمد کمتر از 500000 دلار در سال، 12 دلار در ماه یا 130 دلار در سال هزینه دارد. هزینه اشتراک استودیو تک نفره نیز 120 دلار در ماه یا 1300 دلار در سال است.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول