سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

41139021

با ما در تماس باشید

یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌ پارامتریک در محیط گرافیکی Unreal Engine

یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌های غیرواقعی در محیط گرافیکی Unreal
زمان مطالعه : 1 دقیقهنویسنده :
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1400

اندازه متن12

اشتراک گذاری

می پسنـدم0

لایک0

اشتراک

به تازگی ابزار جدیدی به نام Procedural Building Generator (PBG) ارائه شده که این ابزار به کاربران آنریل انجین این امکان را می‌دهد تا با Mesh های سفارشی یا امکانات آماده، ساختارهای جدیدی ایجاد کنند. در ادامه به معرفی این ابزار و امکانات ایجاد ساختمان‌ پارامتریک در Unreal Engine خواهیم پرداخت.

یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌های غیرواقعی در محیط گرافیکی Unreal
یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌ پارامتریک در محیط گرافیکی Engine Unreal

ابزار PBG برای ایجاد ساختمان‌ پارامتریک در محیط گرافیکی Unreal Engine

ابزار Procedural Building Generator روند ایجاد ساختمان‌های پارامتریک را در محیط گرافیکی Unreal ساده‌تر کرده و این ابزار می‌تواند عملکرد و کارایی بالایی را در زمینه‌ی ایجاد ساختمان‌های گرافیکی ارائه دهد.

در واقع توانایی اصلی این ابزار جمع آوری مش‌های سفارشی، Marketplace و Quixel Megascans است تا با کنترل کامل هنری و تعدادی گزینه‌‌ی کاربردی، ساختارها و ساختمان‌ها را به راحتی و بسیار سریع‌تر از قبل ایجاد کند. از سوی دیگر این ابزار کمک می‌کند تا در هنگام ایجاد یک شهر گرافیکی در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و با تلاشی کمتر به نتیجه‌ی بهتری دست یابید.

یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌های غیرواقعی در محیط گرافیکی Unreal
یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌ پارامتریک در محیط گرافیکی Engine Unreal

امکانات ابزار Procedural Building Generator

  • امکان استفاده از دارایی‌های مژولار سفارشی
  • مبتنی بر آرایه
  • کنترل کامل بر جنبه‌های مختلف ساختمان
  • قابل استفاده به صورت اتوماتیک و دستی
  • ارائه‌ی عملکردی با محوریت هنرمند
  • پشتیبانی از نقشه‌های سفارشی
  • دسترسی به متریال و مواد مختلف
  • تکرار سریع و تنوع بی‌نهایت
  • سازگار با ابزار ادغام UE4
  • برنامه ویرایشگر ابزارHLOD
  • قابلیت Lightmap و بازتاب حجم‌ها
  • گردش کار کاملاً قابل تنظیم و غیرمخرب با چیدمان قسمت‌های مختلف ساختمان
  • پشتیبانی پیش ساخته برای چیدمان کل ساختمان‌ها یا قسمت‌هایی از ساختمان‌ها در دارایی‌های قابل استفاده مجدد برای ایجاد سازه‌های بی‌نهایت
یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌های غیرواقعی در محیط گرافیکی Unreal
یک راه حل تازه و رایگان برای ایجاد ساختمان‌ پارامتریک در محیط گرافیکی Engine Unreal
  • صرفه جویی در زمان و عملکردی ساده
  • بهترین راهکار برای تولید راحت‌تر و خلاقیت بیشتر
  • مناسب برای هر ساختار معماری اعم از ساختار شهری، علمی تخیلی، قرون وسطایی، آخرالزمانی، ویرانه‌ها، هرج و مرج، محله‌های فقیرنشین و موارد دیگر
  • بسیاری از ویژگی‌های مدیریتی و استفاده مستقیم از امکانات برای تولید آسان‌تر
ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول