شرکت انویدیا از گسترش NVIDIA Omniverse خبر داد!

TeamGroup DDR5-4800
dfmadmin

TeamGroup DDR5-4800

شرکت تیم گروپ در حال کار بروی رمهای بسیار سریع سیستم های نسل آینده است. رم های شرکت Teamgroup 16GB DDR5-4800 در سال 2021 رونمایی

ادامه مطلب »

شرکت Nvidia برای ایجاد ارتباط بیشتر با سازندگان، اخیرا با شرکت‌های Blender و Adobe همکاری کرد و اقدامات تازه‌ای در این حوزه انجام داد. در ادامه جزییات بیشتر را در زمینه انویدیا Omniverse در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شرکت انویدیا از گسترش NVIDIA Omniverse خبر داد!
شرکت انویدیا از گسترش NVIDIA Omniverse خبر داد!

شرکت انویدیا، اولین پلت فرم شبیه سازی NVIDIA Omniverse را برای همکاری جهان توسعه داد و ادغام‌های جدیدی با بلندر و ادوبی را ارائه کرد. Blender اکنون ویژگی Universal Scene Description (USD) را برای دسترسی هنرمندان در Omniverse ارائه کرده است. از سوی دیگر انویدیا با همکاری ادوبی، پلاگین‌های Substance 3D را ایجاد خواهند کرد و قابلیت‌های جدید ویرایش را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

Omniverse به طراحان و هنرمندان سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا به صورت real-time از برنامه‌های مختلف در یک دنیای مجازی مشترک همکاری کنند. شرکت‌هایی مانند SHoP Architects ، South Park و Lockheed Martin قبلاً شروع به استفاده از این پلت فرم کرده‌اند و تاکنون این سرویس بیش از ۵۰.۰۰۰ بار توسط کاربران مختلف دانلود شده است.

شرکت انویدیا از گسترش NVIDIA Omniverse خبر داد!
شرکت انویدیا از گسترش NVIDIA Omniverse خبر داد!

ریچارد کریس، نایب رئیس پلتفرم Omniverse در NVIDIA می‌گوید: “NVIDIA Omniverse جهان را بهم متصل می‌کند تا بتواند دید metaverse (متاورس) را به واقعیت تبدیل کند. با کمک توسعه‌دهندگان، شرکا و مشتریان، ما این پلتفرم را پیش خواهیم برد تا همه کاربران و شرکت‌های بزرگ بتوانند با هم در ایجاد یک دنیای مجازی شگفت انگیز همکاری کنند.”

شرکت انویدیا از گسترش NVIDIA Omniverse خبر داد!
شرکت انویدیا از گسترش NVIDIA Omniverse خبر داد!

پلت فرم انویدیا Omniverse این پتانسیل را دارد که تقریباً همه صنایع را با ایجاد نوآوری مشارکتی و خلاقانه در یک امر مشترک متحول کند. یکی از پایه‌های این پلتفرم USD منبع باز پیکسار است که به تیم‌های بزرگ این امکان را می‌دهد تا همزمان در چندین برنامه نرم‌افزاری در یک صحنه سه بعدی مشترک کار کنند.

اپل، پیکسار و NVIDIA برای معرفی چنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای با یکدیگر همکاری کرده‌اند. افزونه Substance 3D نیز در حال توسعه است تا قابلیت‌های ویرایشی جدیدی را برای کاربران Omniverse و Substance 3D به ارمغان بیاورد. تمامی این اقدامات باعث پیشرفت و تقویت NVIDIA Omniverse خواهد شد و بستر بی‌نظیری را برای هنرمندان فراهم خواهد کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دسترسی سریع
راه های ارتباطی
همکاران و تبلیغات

مانی سافت

آموزش هنرهای وابسته به عکس و فیلم

منو
بستن

سبد خرید

بستن

علاقه‌مندی

از اینکه شمارا میبینیم خرسندیم!

قبلا ثبت نام کردید؟

بستن

دسته بندی ها